Podstawową zmianą w tegorocznej edycji jest to, że procedura Polickiego Budżetu Obywatelskiego będzie uchwalana przez polickich radnych. Radni stosowną uchwałę otrzymają na kwietniowej sesji.
W tym roku całkowicie swoje oblicze zmieni strona internetowa Polickiego Budżetu Obywatelskiego. Nowa platforma do obsługi budżetu obywatelskiego umożliwi wiele nowych funkcjonalności: ułatwi składanie wniosków, głosowanie oraz pracę nad weryfikacją projektów. To oznacza , że w tegorocznej edycji budżetu obywatelskiego nastąpi odejście od papierowych wersji składanych projektów.
Zmieniają się także proponowane terminy poszczególnych etapów Polickiego Budżetu Obywatelskiego:
zgłaszanie projektów - 31 maja - 15 lipca,
weryfikacja projektów - 16 lipca - 25 sierpnia,
ogłoszenie listy pozytywnie zweryfikowanych projektów - 2 września,
głosowanie - 9 - 22 września,
ogłoszenie listy zadań rekomendowanych do realizacji - najpóźniej do 30 września.
Wszelkie uwagi dotyczące V edycji PBO można przesyłać do 10 kwietnia br. na adres e-mail [email protected] lub złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach przy ul. Batorego 3.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?