- Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie przez cały okres stanu epidemii COVID-19 na bieżąco udziela wsparcia mieszkańcom powiatu polickiego poprzez kontakt telefoniczny, mailowy bądź komunikator internetowy. Przez cały ten czas można również przychodzić do siedziby PCPR składać wnioski oraz inne dokumenty we wszystkich sprawach, którymi się zajmujemy. Oczywiście w trosce o zdrowie naszych Klientów oraz nas samych rozmawiamy ze wszystkimi, którzy do nas przychodzą przez specjalną osłonę, zaopatrzeni w maseczki lub przyłbice. Prosimy również naszych Klientów o zakrycie nosa i ust maseczką lub inną częścią garderoby - mówi Beata Karlińska, dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Policach.
PCPR wprowadził również usługę „Polub swoją maseczkę” dla wszystkich tych, którzy mają problem w oswojeniu się z noszeniem maseczek. W związku z tym przygotowane zostały dwa pomieszczenia do bezpośredniego przyjmowania klientów, a dodatkowo zakupiono namiot, który również przeznaczony jest do pracy z klientami na świeżym powietrzu.
- U nas jest bezpiecznie. Wszystko odbywa się zgodnie z zachowaniem bezpieczeństwa. Przyjmujemy tylko osoby zdrowe (przed wizytą pomiar temperatury i krótka ankieta). Ograniczamy liczbę klientów – przyjmujemy w odpowiednich odstępach czasowych. Zachowujemy bezpieczną odległość, prosimy o dezynfekcję rąk i o noszenie maseczek przez cały czas trwania rozmowy. Pomieszczenia i sprzęty są dezynfekowane - mówi Beata Karlińska.
Każda osoba, która potrzebuje wsparcia proszona jest o kontakt telefoniczny pod numerami
91 42 40 700, 603 083 020 w celu umówienia wizyty.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?