- Sąsiad znalazł moja pocztę u siebie, chociaż tabliczka z nr domu ma z 20 cm i jest na jasnym tle. Wszystkie rachunki dostajemy dawno po terminie płatności, to już norma, no ale mylenie skrzynek? – piszę na wspomnianej grupie pani Kamila.
Pani Magda ma inny kłopot. - Nic nie przychodzi do mnie od miesięcy, w swojej skrzynce znajduję korespondencję do połowy sąsiedztwa, którą później roznoszę - opisuje na portalu społecznościowym.
Czyżby brakowało doręczycieli?
- Słyszałam że mają po prostu za dużo pracy, a chętnych do jej wykonywania jest niewielu – napisała pani Ania.
A co na skargi mówi przedstawicielka naszego narodowego operatora?
- We wszystkich rejonach na terenie Mierzyna korespondencja jest doręczona na bieżąco. Praca placówka jest stale monitorowana. W ostatnich tygodniach w placówce mieliśmy zwiększoną absencją chorobową pracowników, obecnie sytuacja jest już ustabilizowana
- zapewnia Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczta Polska S.A.
W razie problemów klienci mogą zgłaszać swoje zastrzeżenia przez formularz www.poczta-polska.pl/reklamacje lub w placówkach pocztowych.
- Wówczas będziemy mogli je szczegółowo sprawdzić i podjąć odpowiednie działania, aby doskonalić jakość naszych usług - dodaje pani rzecznik.
Zobacz także artykuł Co z tą pocztą? Mieszkańcy Mierzyna narzekają na jakość usług
Bądź na bieżąco i obserwuj:
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?